Hortensia
0,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Hagemessen 2024

Vi kommer til Hagemessen på Lillestrøm 12 - 14 april 2024. Du finner oss på stand E03-06. Her har vi med Jorakompost, hageredskap og hatter. Ved forhåndsbestilling, sparer du frakt på Jorakompost. Velkommen til oss.

Frakt og retur

1. PRISER OG BETALING

Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK.

Hos oss kan du betale både med faktura og vipps. Raskt, trygt og enkelt.

Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.

 

2. FRAKT

Vi har fast frakt på kr 169,- for sending av servicepakker i Norge. Frakt av Jorakompost er spesifisert på produktet, og kan velges bort om du ønsker å hente selv. Blomsterbud i Horten og omegn har en fast pris på kr 60,-

De fleste ordrer er på vei til deg innen 5 dager fra bestilling. Blomsterbestilling etter angitt dato.

Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.

Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.

Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil kr 500,-

 

3. RETUR

Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg. Vennligst ta kontakt på forhånd, om du returnerer Jorakompost.

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.

Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Fyll ut vedlagte angrerettskjema og send pakken til:

TEAM HENRIKSEN Just Henriksen,

Postboks 1050 Bekkajordet, 3194 HORTEN

For Jorakompost er returadressen: Team Henriksen Just Henriksen, Apenesbakken 3, 3189 Horten.

 

 

4. REKLAMASJON

Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.

Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på e-post før du sender varen.

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.

 

5. KUNDESERVICE

TEAM HENRIKSEN Just Henriksen,

Postboks 1050 Bekkajordet, 3194 HORTEN

Mail: post@hortensia.no

Tlf: +47 908 93 420

Trykk ENTER for å søke